حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3

 

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3 یک گالن  اسید ترکیبی بسیار قوی به همراه ماده اکتیو آن میباشد که خورنده بسیار قوی ساروج ،سنگ و بتن می باشد. این ماده ترکیبی قادر است تمام مواد آهکی را از بین ببرد.

تخریب ساروج با حلال اف ال  2و اف ال 3

حلال سنگ آهکی ، حلال انواع ساروج ها با رنگ های مختلف بیشترین مصرف اف ال ۲ و اف ال ۳ برای از بین بردن ساروج می باشد که بسته به سختی ساروج بین ۲۰ تا ۵۰ سانتیمتر در ۲۴ ساعت قدرت نفوذ دارد .

اسید 20000 حلال ساروج :

بعضی از دوستان این محصول را با عنوان اسید ۲۰۰۰۰ نیز می شناسند.

نمونه بهتری تا به حال  وارد بازار نشده است و دوستان به تبلیغات توجه نکنید و هزینه های میلیونی برای تهیه این محصول نکنید.

 

ساروج چیست؟

ساروج یکی از مصالح مقاوم با استحکام است که در زمان گذشته برای ساختن سازه ها یکی از مصالح اصلی بوده است.طی آمار ها در ایران ساروج هایی با عمر700سال در ایران یافت میشود.

 

 

کارایی این ماده از پانچر ( حلال بتن و ساروج ) بیشتر می باشد.

البته این ماده بسیار قوی میباشد و برای استفاده از ان باید مراقب بود.

مواد تشکیل دهنده ساروج

آن چه که در ساخت ساروج استفاده می شود، آهک و سیلیس فعال می باشد. فعال بودن سیلیس نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. امروزه می توان به جای سیلیس فعال از جایگزین های دیگری هم چون سیلکافوم میکروسیلیس استفاده کرد.

استفاده از ساروج به منظور پوشش سطوح صورت می گیرد. از این رو توجه به این نکته که ترک خوردگی بر روی آن رخ ندهد، نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از معایب ساروج خاصیت کاهش حجم آن می باشد. همین امر می تواند باعث ایجاد ترک خوردگی در ساروج شود.

از این رو این نکته را می توان یکی از نقاط ضعف در به کارگیری ساروج در نظر گرفت. در گذشته از الیاف طبیعی در ساخت ساروج استفاده می شده است. اما امروزه الیاف مصنوعی مانند الیاف پلیمری، فلزی و شیشه ای جایگزین الیاف مصنوعی شده است. ساروج دارای ظاهری صاف و براق می باشد. از این رو آن ها را در تزئینات خانه نیز مورد استفاده قرار می دادند.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  حلال ساروج فلوریکا

 

روش استفاده از اف ال ۲ و اف ال ۳

برای از بین بردن سنگ و ساروج با حلال اف ال ابتدا چند متر پلاستیک تهیه کنید و ان را به ابعاد ۶۰ در ۶۰ تا بزنید ، یک عدد تخته به ابعاد ۵۰ در ۵۰ نیز  تهیه کنید . به درب اف ال ۲ و اف ال ۳ هر کدام یک شلنگ سرم وصل کنید ،  سنگ و ساروج چه در کف و چه دیواره باشد فرقی ندارد ، سر شلنگ  اف ال ۲ و اف ال ۳ را در نقطه مد نظر قرار دهید ، طوری تنظیم کنید که یک ۲۰ لیتری اف ال ۲ مدت ۲۴ ساعت تخلیه ان با شلنگ طول بکشد.

یعنی سرعت قطره های خارج شده بسیار پایین باشد ( به این شکل مواد کمتر حدر می رود و بیشتر نفوذ می کند ) هر ۱۰ قطره اف ال ۲ باید ۱ قطره اف ال ۳ چکیده شود . بعد از تنظیم قطره های مواد پلاستیک را روی ان قرار دهیدو تخته را روی پلاستیک  و اگر کف زمین هست بر روی تخته سنگ گذاشته شود و اگر دیواره هست با یک تکه چوب پشت تخته تکیه دهیم که نیفتد.

وجود پلاستیک به جز پخش شدن مواد در زیر سطح ان و خورندگی یکسان از خروج گاز مواد جلوگیری می کند و نفوذ حلال را ۲ برابر می کند و زمان کار کمتر می شود .

برای اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید .

خرید حلال ساروج :

برای خرید و کسب اطلاع از اسید حلال ساروج و کتراک با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

 

 ۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵ — ۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶  اقای حسینی مدیر فروش و مشاور تخریب

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  مواد تشکیل دهنده ساروج

۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰ اقای احمدی نمایندگی فروش تهران

اقای حسینی نمایندگی اصفهان    ۰۹۱۳۹۶۱۴۶۸۴

ارسال با اتوبوس و باربری به تمام نقاط کشور و تهران  ارسال با پیک وخرید حضوری

ادرس دفتر فروش : تهران . خیابان آذربایجان . بین خیابان کارون و قصر دشت . روبروی پمپ بنزین . پلا ۱۰۰۵ .واحد ۴

قبل از مراجعه حتما هماهنگ شود .

ساعت کار از ۹:۳۰ صبح تا ۲۰

۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵

۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

ساعت کار شنبه تا چهارشنبه  ۹ تا ۵ بعد از ظهر

۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰

مواد تشکیل دهنده ساروج

آن چه که در ساخت ساروج استفاده می شود، آهک و سیلیس فعال می باشد. فعال بودن سیلیس نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. امروزه می توان به جای سیلیس فعال از جایگزین های دیگری هم چون سیلکافوم میکروسیلیس استفاده کرد. استفاده از ساروج به منظور پوشش سطوح صورت می گیرد.

از این رو توجه به این نکته که ترک خوردگی بر روی آن رخ ندهد، نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از معایب ساروج خاصیت کاهش حجم آن می باشد. همین امر می تواند باعث ایجاد ترک خوردگی در ساروج شود. از این رو این نکته را می توان یکی از نقاط ضعف در به کارگیری ساروج در نظر گرفت.

در گذشته از الیاف طبیعی در ساخت ساروج استفاده می شده است. اما امروزه الیاف مصنوعی مانند الیاف پلیمری، فلزی و شیشه ای جایگزین الیاف مصنوعی شده است. ساروج دارای ظاهری صاف و براق می باشد. از این رو آن ها را در تزئینات خانه نیز مورد استفاده قرار می دادند.

اسید FL2  و ماده اکتیو FL3

حلال ساروج اف ال2 و اف ال3 یک شبه اسید بسیار قوی به همراه ماده اکتیو آن میباشد که خورنده بسیار قوی ساروج ،سنگ و بتن می باشد.

البته این ماده بسیار قوی میباشد و برای استفاده از ان باید مراقب بود کارایی این ماده از پانچر بیشتر می باشد.

برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶سایت com.ساروج
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام