اسید برای تخریب ساروج

تخریب ساروج با الکل

اسید برای تخریب ساروج

تخریب ساروج با موادی چون سرکه و الکل و…امکان پذیر نیست اما برای افرادی که تمایل به آزمایش شکستن ساروج با وسایل در دسترس هستند این مقاله اماده شده است. که بیشتر جنبه ازمایشی دارد نه کاربردی.

ساروج و انواع شکستن ساروج

روش اول تخریب ساروج:

برای ساروج ی به قطر ده سانتی متر شما نیاز به 1kg آبلیمو و 1kg سرکه انگور و نیم لیتر الکل مطلق و نیم لیتر اسید را ترکیب کنید . فقط توجه داشتی باشید کار با اسید بسیار خطر آفرین است و برای حل کردن اسید با این مواد لازم است اول ابلیمو و سرکه و الکل را ترکیب کرده و قطره قطره اسید را اضافه کنید و این مخلوط را روی ساروج بریزد و دو ساعت زمان بدهید.

مطلوب است ساروج از بین برود اما متسفانه با این مخلوط ساروج از بین نمیرود و تنها دلیل این است که ساروج به حدی سخت است که است ترکیب ساده نمیتواند ان را تخریب کند و دقت داشته باشید حین ای ازمایش از دستکش و عینک استفاده کنید هنگام ترکیب الکل و اسید و سرکه گازی تولید میشود که خطرناک است. و اگر این مخلوط با پوست شما تماس پیدا کرد بلافاصله شستشو دهید و به پزشک مراجعه کنید.

اسید برای تخریب ساروج

تشخیص ساروج از سایر سنگ ها:

برای تشخیص ساروج از سنگ های کوه و صخره شما میتوانید آزمایش ساده ای را انجام دهید. ابتدا مقداری آب روی سنگ ها بریزد ساروج دیرتر از سایر سنگ ها خشک میشود و همچنین اگر ساروج در مکانی باشد که همواره با آب برخورد داشته باشد. براق و جلا دیده خواهد شد.

روش دوم تخریب ساروج :

شما میتوانید مقداری سرکه روی سنگ بریزید و سرکه را آتش بزنید که باز هم جنبه آزمایش دارد نه جنبه کاربردی بهترین روش برای شکستن ساروج که قطعی است از مواد غیر منفجره است که ساروج را به طور کامل متلاشی میکند کتراک میتواند انواع ساروج در هر شرایط آب وهوایی تخریب کند.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  روش های تشخیص ساروج

روش سوم تخریب ساروج :

در این روش ما باید رب گوجه فرهنگی سرد را با الکل ترکیب کنید و روی سطح ساروج بریزید. از نظر منطقی این روش بسیار احمقانه است ساروج با سختی بالایی که دارد حتی اسید آن را در خود حل نمیکند تنها راه تخریب ساروج کتراک است و این مقاله بیشتر جنبه آزمایشی دارد ن عملی شما برای تخریب ساروج و بتن و انواع سنگ میتوانید از کتراک تقویت شده استفاده کنید و تخریب را به بهترین نحو و بی خطر و با هزینه بسیار کم نسب به مواد منفجره انجام دهید

 

اسید برای تخریب ساروج
مزایای استفاده از کتراکامروزه برای تخریب سازه ها اکثرا مواد شیمیایی جایگزین مواد منفجره برای تخریب شده اند. می خواهیم به مزایای این پودر ها نظیر کتراک بپردازیم.
اسید برای تخریب ساروج
مزایای کتراک :

عدم نیاز به استفاده از مواد منفجره:

در اکثر مواقع برای تخریب سازه ها نمیتوان از مواد منفجره استفاده کرد به دلیل اینکه این سازه ها در مناطق مسکونی هستند و شبکه برق رسانی و آب و فاضلاب وجود دارد و مواد منفجره آسیب به این شبکه ها میزند و موجب ضرر های مالی و ممکن است جانی به اطراف سازه و خود سازه وارد کند.

در کشور ما برای استفاده از مواد منفجره (نظیر دینامیت و TNT )لازم به گرفتن مجوز برای تخریب توسط مواد منفجره است که این مسئله مستلزم زمان بسیار و هزینه برای شما است. در تخریب توسط مواد منفجره احتمال پرتاب سنگ خورده به اطراف است و خطرات زیادی دارد. این جا است که استفاده از مواد شیمیایی به جای مواد منفجره مورد استفاده میشود و خطرات رh از بین میبرد و هزینه بسیار کمتری را دارد .و نیازی به مجوز برای تخریب توسط مواد شیمیایی نیست‌.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  چگونه ساروج را ازبین ببریم

اسید برای تخریب ساروج

سهولت استفاده از کتراک :

برای تخریب سازه ها توسط مواد شیمیایی نیازی به نیروی کارشناس نیست و شما میتوانید با آموزشات رایگان مشاوران شرکت ما به آسانی تخریب را خودتان انجام دهید ، اما برای تخریب توسط مواد منفجره باید اکیپ تخریب در محل حضور یابد و از صحت عملکرد و کارایی محصول اطلاعات کافی بدست آورد.

آسانی حمل و نقل:

مواد شیمیایی غیره منفجره در بسته بندی های مخصوصی است که همه روزه (حتی روز های تعطیل ) شرکت ما ارسال به استان های مختلف و شهرستان های مختلف کشور را دارد و این یکی از مزایای کتراک است . اما حمل مواد منفجره نیازمند شرایط خاصی است که باید در نظر گرفته شود در غیر این صورت میتواند باعث خراب شدن چاشنی و عمل نکردن آن یا فعال سازی آن حین حمل شود که باعث بروز حوادث جانی و مالی میگردد.

اسید برای تخریب ساروج

 

سازگاری با محیط زیست:

مواد منبسط شونده از مواد معدنی تشکیل شده است که برای محیط زیست مضر نیست ، اما استفاده از مواد منفجره و مواد تخریب بتن هجومی میتواند برای طبیعت و منابع طبیعی خطر ساز باشد .

اسید برای تخریب ساروج

برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

سایت com.ساروج
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام